perjantai 11. maaliskuuta 2011

Let the rain wash away all the pain of yesterday

IMG_0842
IMG_0818IMG_0862
IMG_0760IMG_0856
IMG_0892IMG_0887

Oltiin eilen siis yhellä Marikalla viettämässä iltaa ja mentiin sitten Roosalle yötä ja aamulla tulin joskus kahen aikaan kotiin. Tuntuu että siitä on ikäisyys ku oon viimeksi ollu kotona :-D Mutta tänään on ollu jotenki tosi rentouttava päivä, oon kolannu (miks piti sataa lisää lunta!?), käyny saunasssa, syöny, kattonu telkkaria ja dataillu. Tän päivän kruunaa se että uusin Vampire Diaries jakso on tullu :-D Hah.

2 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

mä en ookkaan ainoa joka tykkää lumen siirtämisestä paikasta toiseen? :---D mä oon kolaillu meiän terassia esiin ja nyt tuntuu jo aika keväältä. paitsi että satoi lisää lunta ja se siitä sitten :--B

Jenni kirjoitti...

Roosa, jooet! mut ei se on kyllä oikeesti hyvää kuntoiluaki :D