sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

past week

collage
1. Minä ja siskoseni! 2. Synttäreitä juhlimaa lähössä viime sunnuntaina :) 3. Yks pakollinen ruokakuva tähänki postaukseen. 4.
Ostoksia Hulluilta Päiviltä, ripsari oli tarpeellinen ostos ja nuo loput enemmän tai vähemmän heräteostoksia :Dcollage2
1. Siskon paita jonka haluan itelleni! 2. Käytiin tänään Pannussa syömässä veljen 22-vuotis synttäreiden kunniaksi. 3. Tääkin viime sunnuntailta ku käytiin 45ssa syömässä mun omien synttäreiden kunniaksi! 4. Oon taas innostunu käyttään mun jenkeistä ostamaa pinkkiä kynsilakkaa näin kevään tullen!

Oon niin ilonen että tää viikko on ohi! Tää on ollu yhtä juoksemista paikasta toiseen ja koulussaki alko uus jakso niin jotenki hirveesti uutta asiaa jne.. En oo oikeestaan kummemmin muuta tehny ku käyny koulussa, jakanu flaijereita näin Hullujen Päivien aikaan melkein joka päivä + olin kahtena päivänä Hulluilla töissä. Viikonloppuki meni ihan hurauksessa enkä oo oikeestaan mitään erikoisempia tehny. Nyt pitäs alkaa tekeen vielä muutamat koulujutut ja sitten vois vaikka yrittää päästä nukkumaan ajoissa kerranki!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko sun siskolla tai jollain sen cst x-nationista blogia? :) Voitko linkittää jos on?

Anonyymi kirjoitti...

Halloo :)

Jenni kirjoitti...

Anonyymi, sori oon oottanu että pääsen kysäseen siskolta onko kellään niistä :D mutta ei ole :/