tiistai 19. heinäkuuta 2011

töitä

b3
b1
b6
b4
b5
b2

Eipä oo tullu postailtua taas pitkään aikaan, enkä oon oikeestaan mitään erikoisempaa tehny ku ollu töissä keskiviikosta lähtien. Välillä on ollu aika rankkoja päiviä, ykski päivä olin 11 tuntia, mutta muuten on ollu ihan hauskaa töissä, välillä tietenki ottaa päähän ja ei jaksais mutta pittää vaan painaa menemään!

Nyt mulla on ollu vapaata tää päivä ja huominen vielä. Käytiin Satun kans kattoon sunnuntaina se uusin Potter, olihan tuo ihan hyvä mutta se loppu oli aika läppä :-D Tännään seikkailtiin Roosan kans kaupungissa vähä missä sattuu ja kävästiin Stradassa syömässä patongit ja donitsit, nam. Ja jee oon innoissani ku varasin mulle ja Satulle hotellin Helsingin reissua varten, vielä pitäs käydä junaliput ostaan. En malta oottaa että pääsee pitkästä aikaa Helsinkiin ja pääsee moikkaamaan kielimatka kavereita!

Ei kommentteja: