perjantai 28. lokakuuta 2011

mockinbird

Oltiin noin 2 viikkoa sitten Denverissä koulun kanssa kattomassa teatterissa Mockinbird, olin kyllä niin väsyny että nukuin ekan puoliajan ja tokan puoliajan olinki sitten ihan hukassa. Käytiin teatteria ennen syömässä ja käppäilemässä 16th streetillä missä on paljo kaikkia kauppoja, ei kuitenkaa ollu aikaa niin ei pahemmin osteltu mitään. Mutta tuonne on kyllä pakko päästä kunnon ajalla shoppailemaan, ja vaikutti muutenki tosi kivalta kaupungilta. Haha reissun kohokohta kuitenki oli ehottomasti ajomatkat Denveriin ja takas, ja pysähtyminen Mäkkärissä syömässä!

DSC_0693
IMG_9766
IMG_9808
IMG_9769
IMG_9809
I'M SEXY AND I KNOW IIIT
IMG_9767
IMG_9777
IMG_9794
DSC_0701
IMG_9798

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot lihonu mutta silti kaunis! epistä

Tascha kirjoitti...

Great pictures! Why are you in America? :)

Anonyymi kirjoitti...

Löysin tän sun blogin just ja innostuin heti koska oon vähä miettiny et ehkä lähtisin vaihtoon :) Oon nyt vaa miettiny et minkä ikänen siis oot ja mikä sun englannin numero on koulussa ollu? Ja viel et miten yleisesti pärjäsit Suomessa koulussa ja onks nyt ollu vaikeuksii jossai? Ja oot muute tosi nätti ja tätä blogii on kiva lukee :)

AINO kirjoitti...

tacosipsejäää :P kerro mitä oot ostellu jennii :)

Jenni kirjoitti...

Anonyymi, hahah oi kyllä oon lihonu, en kyllä aatellu et se näkyis nuin selvästi :-D onneks koripallo alkaa 3 viikon sisään nii ei pääse ainakaa enempää lihomaan! buahah

Tascha, thanks! i'm here as an exchange student :)

Anonyymi, kiva että tykkäät! :) oon 17 ja mun englannin numero on aina ollu 8. ja olin suomessa aikalailla keskitason oppilas, 8 ja 9 lähinnä todistuksessa. mulla on ainaki tosi helppoa koulu täällä, mut se voi olla et myös riippuu mihin kouluun jenkeissä pääset/joudut, koska oon kuullu että joillain on tosi paljo läksyjä ja muuta, mulla ei oo lähes koskaan. jajaja no aluksi oli vähän vaikeuksia ymmärtää ihmisiä ku ne käyttää niin paljo slangisanastoa yms mut se alkaa koko ajan olla helpompaa ja helpompaa ymmärtää niitten puhetta :) ääntämisen kanssa mulla on joittenki sanojen kans myös vaikeuksia. mutta suosittelen kyllä ehottomasti lähtemään :--)

AINO, haha jep ;) hmmm apuaa, farkkutakin, laukun, kahet korkkarit, paitoja, farkut, alusvaatteita, punaset converset, koruja, aurinkolasit, syystakin, neuleen, hupparin.. vähä kaikenlaista :D

Anonyymi kirjoitti...

teijjän automatka näyttää hauskalta hahah :D

Anonyymi kirjoitti...

oot oikeesti tosi kaunis! :)

Jenni kirjoitti...

Anonyymi, haha oi niin se oliki :--D

Anonyymi, no kiitos :)