maanantai 9. tammikuuta 2012

joululahjoja

Joulusta on päästy yli jo aikoja sitten mutta oli pakko tehä jonkulainen joululahja postaus! Tässä nyt on lähinnä lempparilahjoja mitä sain :)

IMG_1765
Sulkakorvikset mitkä näky jo edellisessä postauksessa! Olin mun hostäidin kanssa ostamassa näitä yhtä aikaa ja itse asiassa se löysi nää ja sano että nää on ihan mun näköset ja oon samaa mieltä :-D

IMG_1747
Marc Jacobsin hajuvesi, suihkugeeli ja vartalorasva tuli porukoilta Suomesta! Oli tarkotuksena ostaa tätä hajuvettä seuraavaksi mutta eipä tarvikaan ku sain lahjaksi, jeeei!

IMG_1733
Unisieppari. Oli tarkotus ostaa tämmönenki ennen Jenkeistä lähtöä, mutta nyt on toinen ostos vähemmän mitä tarvii ennen lähtöä tehdä ;)

IMG_1759
Pari hajuvettä lisää.. Ei tarvi ainakaan pitkään aikaan ostaa uutta hajuvettä!

IMG_1749
IMG_1744
Uus kissa! Mun mummu täällä anto tän joululahjaksi mun hostsiskolle. Eli ei tää nyt mun oo mutta kuitenkin :-D Ja tää on ehkä maailman ihanin kissa mitä voi olla olemassa.

Näitten lisäksi sain rahaa, paljo suklaata, mun aluevalvojalta semmosen matkustustyynyn, vartalorasvaa ja paljo Colorado tavaraa (huppari, avaimenperä, t-paita, muki jne.).

4 kommenttia:

Juuli kirjoitti...

Miusta on ihanaa, että löysin tän blogin ♥
On ihana lukee siusta, kun oot vaihtarissa :)
Vaihtari on miun unelma ♥

hanna-mari kirjoitti...

hihii, miullaki on tota daisy hajuvettä, ihanan tuoksusta! terkut sinne jenkkeihin!!
- Hanna-Mari :)

Baab kirjoitti...

kitty is so cute!
And Daisy is the best!

Jenni kirjoitti...

Juuli, kiva et tykkääät! lähe ilman muuta jos on vaan mahdollista :)

hanna-mari, meitsikin tykkää! kiitos hanski :-)

B'n'M, isn't it! haha i love it too :)