maanantai 20. helmikuuta 2012

western riding

Noni nyt on mun koriskausi aikalailla pulkassa, mitä nyt meen vielä team dinnereille ja tyttöjen pelejä kattoon aina vaan ku on mahollisuus. Lauantaina pelien jälkeen mentiin Tommyn luokse taas isolla porukalla ja hengailtiin vaan ja katottiin Last Exorcism. Olin sitte la-su yön Alexin luona. Meijän on pitäny käyä ekasta viikonlopusta minkä oon Jenkeissä ollu niin käyä ratsastamassa ja nyt vasta saatiin aikaseksi. Oli ihana päästä pitkästä aikaa hevosen selkään ja varmaan aletaan käymään nyt useemmin ratsastaan ku koriskausi loppuu ja ei oo reenejä ollenkaan ja Alex oli muutenki innoissaan ku löysi vihdoinki riding buddyn :-D Ei käyty hirveen pitkällä lenkillä ku oli niin jäätävä tuuli mut ens kerralla sitte pitempi reissu. Illalla käytiin vielä leffassa kattoon Joyful Noise ja oli ihan jees leffa, kumpa vaan ois itelläki niin upee ääni ku sillä päänäyttelijä tytöllä.
PS. Näytetään ihan douchebageiltä näissä kuvissa mutta menkööt.
IMG_2356
IMG_2383
IMG_2371
IMG_2352
IMG_2362
IMG_2355

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootsä hyvä pelaan korista? entä ooksä kehittyny paljo?(:

Anna Käyhkö kirjoitti...

onpa sulla ihana blogi ja ihania kuvia ::)

lauantaimurhetytto.blogspot.com

Jenni kirjoitti...

Anonyymi, no en todellakaan oo mikään hyvä koska en oo ikinä ennen pelannu. mut mun valmentaja just sano että oon kehittyny ihan hirveesti siitä ku alotin ja harmi etten tuu olemaan täällä ens vuonna :D mut en menis sanoon että mikään hyvä oon!

Ansma, kiitos paljon :)