lauantai 6. elokuuta 2011

i uleåborg

Noniii nyt ollaan taas Oulussa ja meillä oli Satunki kans ihan huippu kivaa! Syötiin ihan helvetisti, shoppailtiin, käytiin Lintsillä ja nähtiin kielimatkakavereita. Yritin säästellä mun rahoja Nyciin, mutta sorruin ostamaan farkkushortsit, mustan vyön ja semmosen hiuspannan, mut eipä nuihin onneks menny rahaa yhteensä ku joku 25€! Meijän juna oli perillä joskus päivällä ja oon nyt vaan ihan paniikissa alkanu hoitamaan kaikkia vaihtojuttuja mitä on vielä hoitamatta! Viisumi ja lentoliput on onneksi tullu jo postissa niin ei ainakaan ne ressaa.

Pitäis vaan alkaa pikkuhiljaa miettimään pakkaamista, eihän tässä oo ku enään huominen ja maanantai ja sitten tiistaina aikasin aamulla lähen kohti jenkkejä, apua! Ei tunnu jotenkaan yhtään todelliselta..
h9
h5
h4
h6
h3
h11
h8
h2
h10
h1
h7

Äiti oli sillä välin ku olin Helsingissä nii ostanu jenkkeihin lähtöä varten mulle oman suoristusraudan, tuommosen Cliniquen kasvojenhoito matkapakkauksen, shampoon, hoitoaineen ja suihkutettavan hoitoaineen matkakokoina, ihana äiti! Tuliaisetki on isäntäperheelle nyt hommattu, mut vielä riittää tekemistä..
hh2
hh3
hh1

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mulla on sama suoristusrauta.

t. yks joka on sun jenkkeihin lähöstä tosi kateelline :)

Anonyymi kirjoitti...

kirjoitathan jenkeissäkin sun blogia? :) tätä on niin mukava lukea! yks lemppareista :p

Anonyymi kirjoitti...

heei pidä ihan mahtava vuosi ! :) kai sä postaat sitte sieltäki?

Jenni kirjoitti...

pipsa, mua pelotti että tuo ei auta mun hiuksiin ku on luonnonkiharat mutta vaikuttaa kyllä ihan sairaan hyvältä!

Anonyymi, vitsi mahtavaa kuulla että joku tykkää :-D mut yritän kyllä kirjotella, ehkä vaan vähän harvemmin!

Anonyymi, voi kiitos paljon ja pidänpidän! joo mut luultavasti vähän harvemmin :--<