lauantai 13. elokuuta 2011

perillä ollaan!

Täällä ollaan Coloradossa jumalan selän takana, täällä mun kylässä asuu 200 ihmistä, oikeesti, tää ei oo todellista :-D Onneks mulla alkaa koulu jo tiistaina niin alkaa jotain tapahtua. Kentällä mua oli vastassa mun aluevalvoja, sen vaihtari ja mun hostsisko joka oli värkänny mulle tuommosen tervetuliaisjulisteen tmv. Mun hostäiti ei päässy kentälle vastaan ku se on nyt Wisconsissa työmatkalla, mutta se tulee maanantaina illalla tänne ja tiistaina mennään sitten koululle selvittelemään asioita. Otin tässä muutaman kuvan mun huoneesta, sänky on aika söpö :-D Mutta tuossa on kyllä hyvä nukkua ku se on niin levee!
a1
a2
a4
a3
a5

Tässä vielä muutama New Yorkin ostos, nää on lähinnä semmosia lemppareita mitä löysin, näiden lisäksi ostin ehkä jonku 5 paitaa, rannekoruja ja Victoria's Secretistä rasvaa.
a6
as
as2
^Alusvaatteita Victoria's Secretistä, 2 paitaa Forever 21:sta, 1 paita Urban Outfittersistä ja shortsit Topshopista. 

Se on moikka tältä erää, toivotaan että kaikki tulee menemään hyvin, postailen tässä taas kun kerkeen ja on jotain postattavaa :-)

8 kommenttia:

henna kirjoitti...

ooi ihana toi kortti! :))

Roosa kirjoitti...

ihania vaatteita :]

Anna kirjoitti...

Aw, they made you a poster! looks wonderful!

I love your pictures, you're really good :)

Jenni kirjoitti...

henna, niimpää :)

Roosa, kiitos!

Anna, hah yes they did :D thanks annaaa!

Anonyymi kirjoitti...

aw ihana :Dd millanen se sun perhe siellä on? :)

Anonyymi kirjoitti...

Oioi ihania kuvia :--)

iida kirjoitti...

onko sun koulu tossa samassa kylässä vai jossain kauempana?(:

Jenni kirjoitti...

Anonyymi, mulla on hostäiti ja 2 hostsiskoa, toinen asuu vaan arizonassa niin en oo vielä etes nähny sitä! mut perhe vaikuttaa ainaki näillä näkymin tosi kivalta. niin ja on näillä kissaki! :D

Piiku, kiitoos!

iida, se on viereisessä kylässä johon kestää ajaa joku 10 minuuttia ehkä :)